قیمت ترجمه متون تخصصی حقوق

موسسه برساد هم برای ترجمه فارسی به انگلیسی حقوق و هم ترجمه انگلیسی به فارسی حقوق 6 پلن قیمتی متفاوت در نظر گرفته است. ارزانترین ترجمه متن تخصصی حقوق مربوط به پلن خوب عادی است

تعداد کلمات قابل ترجمه در متن حقوق مبنای محاسبه هزینه ترجمه متون تخصصی حقوق می باشد. به طور خلاصه هزینه ترجمه متون تخصصی حقوق به موارد زیر بستگی دارد:

حجم متن تخصصی حقوق، هر چقدر که تعداد کلمات قابل ترجمه متن حقوق کمتر باشد، هزینه ترجمه متن کاهش پیدا می کند.

کیفیت ترجمه، کیفیت ترجمه خوب و عالی متفاوت است (برای جزئیات بیشتر کلیک کنید)

سرعت تحویل سفارش، عادی، نیمه فوری و فوری (برای جزئیات بیشتر کلیک کنید)

زبان مبدا و مقصد، قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی حقوق با قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی متفاوت است.

منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه چیست؟

معمولا یک متن تخصصی حقوق اعم از کتاب یا مقاله ISI از بخش های مختلفی تشکیل شده است. فهرست، متن اصلی، پاورقی ها، رفرنس ها، جداول و شکل ها (در صورت وجود) یک مقاله یا کتاب حقوق را تشکیل می دهند. به جز متن اصلی بقیه قسمت ها معمولا ترجمه نمی شوند مگر این که کاربر مشخصا ترجمه هر یک از موارد را درخواست نماید.

بنابراین منظور از تعداد کلمات قابل ترجمه بخش هایی از متن است که توسط کاربر برای ترجمه مشخص شده است. شمارش کلمات قابل ترجمه توسط کارشناس انجام می شود و به هیچ وجه از نرم افزار استفاده نمی شود. زیرا نرم افزار قادر به تفکیک کلمات قابل ترجمه نیست.

موسسه برساد هم برای ترجمه فارسی به انگلیسی حقوق و هم ترجمه انگلیسی به فارسی حقوق 6 پلن قیمتی متفاوت در نظر گرفته است. ارزانترین ترجمه متن تخصصی حقوق مربوط به پلن خوب عادی است:

ترجمه حقوق با کیفیت خوب – سرعت تحویل عادی (ارزانترین)

ترجمه حقوق با کیفیت خوب – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه حقوق با کیفیت خوب – سرعت تحویل فوری

ترجمه حقوق با کیفیت عالی – سرعت تحویل عادی

ترجمه حقوق با کیفیت عالی – سرعت تحویل نیمه فوری

ترجمه حقوق با کیفیت عالی – سرعت تحویل فوری (گرانترین)

شما می توانید بر مبنای حساسیت کار ترجمه و محدودیت زمانی که دارید یکی از این پلن ها را انتخاب نمایید. در هنگام ثبت سفارش ترجمه برای انتخاب پلن نگران نباشید. زیرا قیمت ترجمه هر پلن و تاریخ تحویل دقیق آن را به شما اعلام می نماییم
جهت مشاهده تعرفه قیمت ترجمه متون تخصصی کلیک نمایید
.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.