گارانتی ترجمه متون تخصصی عمران

همه خدمات ترجمه متون تخصص درموسسه برساد شامل گارانتی دائمی هستند. اعم از ترجمه کتاب عمران، ترجمه پایانامه عمران، ترجمه مقاله ISI عمران و ترجمه سایر متون تخصصی عمران شامل گارانتی دائمی هستند


همه خدمات ترجمه متون تخصص عمران درموسسه برساد شامل گارانتی دائمی هستند. اعم از ترجمه کتاب عمران، ترجمه پایانامه عمران، ترجمه مقاله ISI عمران و ترجمه سایر متون تخصصی عمران شامل گارانتی دائمی هستند.

منظور از گارانتی دائمی برای ترجمه چیست؟

ترجمه متون تخصصی عمران یک سرویس ارزش افزوده کیفی است. موسسه برساد پس از سال ها تجربه و ترجمه هزاران متن تخصصی و مقاله عمران بر این نکته آگاه و واقف است که چاپ مقاله ISI یا کتاب زمانبر است. به عنوان مثال یک مقاله ISI عمران از فارسی به انگیسی ترجمه شده و به یک مجله بین المللی ارسال می شود. مجله ممکن است بعد از چند ماه نتیجه پذیرش مقاله را اعلام کند. در این حالت اگر مقاله از نظر گرامری نیاز به اصلاح مجدد داشته باشد به صورت رایگان رفع می شود.

پس منظور از گارانتی دائمی ترجمه متون تخصصی عمران این است که تا زمانی که از نتیجه ترجمه بهره مند شوید ما در کنار شما هستیم.

مثالی دیگر

فرض کنید در حال ترجمه کتاب تخصصی در زمینه عمران هستید. ممکن است ترجمه کتاب تا زمان چاپ آن بارها بررسی شود. در این مدت که ممکن است طولانی هم باشد اگر در بررسی ها مشخص شود که اشکالاتی بر ترجمه وارد است در اسرع وقت نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام می شود.

پشتیبانی ترجمه متون تخصصی عمران

تیم پشتیبانی ما متشکل از مترجمین تخصصی عمران در هر ساعت از شبانه روز آماده پشتیبانی از خدمات ارائه شده هستند. با ارسال تیکت پشتیبانی، کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری و پاسخ به درخواست شما اقدام خواهند کرد.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.