ترجمه تخصصی پزشکی

اهمیت ترجمه متون تخصصی پزشکی ما را بر آن داشت که دو اقدام ویژه در موسسه برساد برای پشتیبانی از ترجمه متون پزشکی انجام دهیم. 1- ایجاد دیکشنری تخصصی پزشکی 2- تشکیل تیم مترجمین پزشکی

رشته پزشکی یکی از محبوبترین رشته های دانشگاهی در ایران است. خوشبختانه در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری چه در ایران و چه در جهان در زمینه پزشکی به وقوع پیوسته است. اما به راستی چطور می توان از آخرین دستاوردهای علم پزشکی دنیا مطلع شد؟ چطور می توان جهانیان را از پیشرفت های پزشکی ایران آگاه ساخت؟ قطعا یکی از بهترین راهکارهای آن ترجمه متون و مقالات پزشکی است. بله با ترجمه تخصصی پزشکی می توان در راستای دانش روزافزون پزشکی گام برداشت.

اهمیت ترجمه متون تخصصی پزشکی ما را بر آن داشت که دو اقدام ویژه در موسسه برساد برای پشتیبانی از ترجمه متون پزشکی انجام دهیم.

1-     ایجاد دیکشنری تخصصی پزشکی

2-     تشکیل تیم مترجمین پزشکی 

به این ترتیب موسسه برساد تمامی امکانات و شرایط لازم برای ترجمه متون تخصصی و مقالات ISI پزشکی را داراست. به دو روش می توانید از خدمات ترجمه تخصصی در موسسه برساد بهره مند شوید.

اول: ترجمه تخصصی پزشکی به کمک دیکشنری برساد 

در صورت تمایل می توانید با استفاده از دیکشنری آنلاین پزشکی برساد شخصا اقدام به ترجمه متون و مقالات پزشکی نمایید. استفاده از دیکشنری پزشکی برساد کاملا رایگان بوده و شامل ده ها هزار لغت و اصطلاح تخصصی پزشکی است. این دیکشنری دائما در حال به روز رسانی است.

دوم: ترجمه متون پزشکی به کمک مترجمین برساد

اگر وقت کافی برای ترجمه تخصصی پزشکی در اختیار ندارید و یا تمایل دارید که یک موسسه معتبر متن پزشکی را برای شما ترجمه کند، می توانید کار ترجمه پزشکی را به مترجمین پزشکی برساد بسپارید. مترجمین پزشکی برساد تنها پس از طی آزمون های مترجمی و  احراز شایستگی فنی امکان همکاری با موسسه برساد را پیدا می کنند.

 

در بخش سوالات متداول سعی کرده ایم که به همه سوالاتی که پیرامون ترجمه تخصصی پزشکی دارید پاسخ دهیم. لطفا پیش از ارسال سفارش ترجمه پزشکی آنها را مطالعه نمایید.

همچنین می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.




درباره دیکشنری تخصصی برساد


دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.